Det blir ingen surf stjarna utav mig

Idag har jag testat pa att surfa for forsta gangen pa den har resan. Jag har provat tidigare men har nu konstaterat att det inte ar min grej:)
Jag ska prova i morgon igen men det ar sa sjukt svart att stalla sig upp.
Igar var vi runt och letade snacklampor. Hittade till slut 2 olika som vi fick till jatte bra pris. Vi ska hamta de idag sa nu ar det bara att hoppas att vi far med oss de hem. Just nu ar Anton och belmekki ute och shoppar lite, de tog moppen och akte runt pa lite olika outlets. Anton har handlat mycket mer an mig an sa lange, han som sa innan vi akte att han inte skulle kopa nagonting:)

Lite bilder fran igar...

Forsokte mig pa en Kenza... men det blev inte alls lika graciost:)






Det var allt for mig for idag...

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kenza kan slänga sig i väggen!!

2010-06-21 @ 18:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0