Hello Sweden

Har rullar tiden pa aldeles for fort, bara 3 veckor kvar nu. Vi ar ju som sagt tillbaka i Kuta igen men snart bar det av till Gili. I gar traffade vi upp Belmekki som oxa ar har men han har bara 2 dagar kvar nu innan han aker till Thailand.
Vi var och at sushi tillsammans och tog nagra drinkar har och dar. Trevlig kvall!
Jag och Anton gjorde precis ett tappert fosok att springa runt pa poppisarna och shoppa lite men det ar sa varmt att ni anar inte. Man blir helt yr i skallen. Det blev 14 filmer iaf och sista sasongen av Entourage. Som jag har langtat efter den:) Vi har hittat ett nytt stalle som vi bor pa, Vi betalar 30 mindre an pa ronta men det har har pool och det ar mycket battre annars oxa. Det gar att skolja ur schampoot i duschen och det gar att spola i toaletten, rena lyxen:)
Onskar jag kunde lagga upp lite bilder men det gar sa otroligt sakta. Jag har varken talamod eller tid.
Ja men nu har ni fatt en liten update iaf.
Tack snalla for alla gratulationer pa min fodelsedag oxa:)

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej finaste. Nu har jag och mamma spenderat 2 dagar på begravningsbyrån och hemma i hennes lägenhet. Hon har varit värsta ekorren och hade plastlådor, glasburkar och plastpåsar till förbannelse. Herregud, visste att hon sparade saker men inte att det skulle vara så här mycket. Jag tror hon väntade på ett tredje världskrig.. Iaf, hoppas ni har det bra. Vill ha en liten update på vad du shoppat hittills, kramis xx

2010-06-09 @ 12:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0