Nusa Lembongan

I morgon ar det dags att dra sig vidare, vi aker da till Nusa Lembongan dar vi ska fira min fodselsedag:)
Vi har blivit rekomenderade ett jatte fint hotell dar vi ska bo, hoppas vi iaf det kan ju vara fullt.
Det ska bli otroligt mysigt, lite lugnare an har i Kuta.
Vi har varit pa varsta shopping svangen idag. Har hittat jatte mycket fint. Far visa det nar jag kommer hem fran lembongan for jag har inte knappt kort pa det an:)

Tankte lagga upp lite bilder vi knappt. Har inte blivit sa jatte manga for vi ar ganska rosa for tillfallet. Fattar inte hur vi kan vara det nar vi anvander 40!







Nu har det tagit en halv timme att lagga upp de har bilderna sa nu far det racka for den har gangen...

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Hej Mariel och Anton, hoppas ni har det bra trots sorgen efter mormor.



Jag vill gratulera dig på Födelsedagen lite i förskott och hoppas att det blir en fin dag.



Kram Sonja

2010-06-04 @ 15:24:11
Postat av: Bro

faan va nice ni har det tillsammans;)

2010-06-05 @ 18:51:37
Postat av: Alexandra

Gud va härligt det ser ut gumman!

Sushin ser super god ut, sjukt avis! :D

Tänker på er, saknar er här hemma men dagarna bara rusar fram så snart är ni ju hamma igen och då blir det gatufesten kan ja lova! ;P



Massa kramar på er båda!

2010-06-08 @ 00:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0