Drömmen om Madde ♥

I min dröm lever du, det som hänt har inte hänt. Har drömt detta så många gånger att jag ibland tror det är verklighet. Du finns där, du står där, du lever! Du kramar mig och jag känner din lukt. Du säger att det är orättvist men att det är så här det ska vara. Du lämnar mig gråtandes men du ler. Du är lycklig!
Du finns där, jag känner dig. Mitt hjärta blir varmt...
Min finaste och älskade vän... Du finns tyvärr inte i min verklighet men i mina drömmar lever du för alltid!
Kärlek till dig vännen...

Kommentarer
Postat av: Annica

Vad fint Mariel! Tänk om det ändå kunde vara verklighet. Vår fina älskade Madde finns för alltid i mitt hjärta <3<3<3

2010-03-05 @ 08:46:17
Postat av: Marie Louise

Så fint fint fint fint du skrivit Mariell. Du ska förstå att det värmer mig så mycket. Tårar rinner på min kind. Tack

2010-03-05 @ 13:51:38
Postat av: angelica

Ja våran underbara finaste bästa Madde! Älskar och saknar henne hela tiden... Puss vännen min!



En dejt snart hoppas jag på, när du orkar ;P

2010-03-05 @ 14:39:12
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag har också drömmar om madde, det känns exakt som hon finns där och kramar mig! Det känns så bra i drömmen men när man vaknar så är det inte lika bra längre =/

2010-03-05 @ 20:05:12
URL: http://frokenekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0