Halva Gina fest:)

Tyvärr kom inte så många som jag hoppats på, många hade andra planer. Får skylla mig själv lite för min framförhållning var inte den bästa den här gången. Vi blev 5 stycken iaf och vi hade jätte kul. Det var sjukt mycket folk ute, som vanligt vid löning.
Nu börjar påsken närma sig och vi har precis bestämt att vi ska åka och hälsa på Antons familj på Öland. Det är några timmars resa men vi är ju ledig tors-mån. Jag funderar att åka till Stockholm redan på onsdag kväll och köra ett shopping race på torsdag innan vi fortsätter till Öland. Vi ska åka bil med Antons morbror från Stockholm på eftermiddagen. Ska bli skönt och bara slappa lite, såg att vädret skulle bli kanon i södra Sverige i Påsk. Låter kanon:) Kanske kan få en liten bränna i fejjan:)
Här är lite
lite bilder från gårdagen...





Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0