Happy friday

Hade kort dag på jobbet idag, 7-13. Skönt att sluta tidigt på fredagar:) I kväll ska jag laga mat till Anton, vi ska bara vara hemma och ta det lugnt. Anton är ganska sliten efter 4 dagar i sälen. I morgon är det schlager finalen, är lite besviken att inte Kalle och Orsa spelmän gick vidare. Vet inte vem jag ska heja på nu??? Det ska bli kul att se vem som vinner iaf. Är lite sugen på att gå ut i morgon oxå men jag har egentligen planerat att vara hemma med baby. Lina och hennes kompisar ska ut och Syrran och hennes vänner ska ut, blir lite kluven. Vi får se vad som händer.
Hittade ett jätte fint halsband idag på Indiska, det var på rea:) 69:-
Ska ha det i morgon om jag går ut:)

Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0