Lördags pyssel

Idag håller jag på och pysslar här hemma. Pappa har precis varit här och borrat upp en spegel och hylla ovanför sängen. Det blev jätte bra men tyvärr får det inte plats några ljuslyktor på hyllan som jag hade tänkt från början. Jag får kolla om jag hittar några jätte små någonstans.
I kväll kommer mina Gina tjejer hit på förfest, både birsta och stan. Vi träffas sällan båda butikerna så det ska bli roligt. Hoppas alla kommer bara, jag vet inte riktigt hur många vi blir.
Nu ska jag fortsätta pyssla lite innan jag måste börja göra mig i ordning,
Jag har börjat måla om grejorna i sovrummet som ska bli vita, började med sängbordet.
Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

Haha jaa jag köpte bara ett linne och en tshirt :)

DUKTIG du är vännen som pysslar på :)



Puss kram ha en bra Lördag!

2010-03-27 @ 19:13:41
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0