Minnet är kort!

Självklart var jag ju tvungen att glömma någonting uppe i Åre. Hade varit helt onödigt att ta med sig allting hem. Min kamera blev kvar, som tur är det inte vår nya kamera utan en gammal skit kamera som jag brukar ha med mig ut. Förhoppningsvis kanske Kicki ska hem till Sundsvall inom snar framtid. Håller på att packa upp väskan från helgen som sen måste packas om för i morgon åker jag till Övik och jobbar 2 dagar.
Trodde jag skulle hinna få min kläder jag beställt men ICKE! Tråkigt:(
Längtar redan till helgen, ska bara ta det lugnt och umgås med mig själv. Ska vara hundvakt åt syrrans vovve lördag till söndag. Ska bli otroligt skönt. Anton åker till Sälen på lördag sen ska han åka Vasaloppet på söndag. Han gjorde illa axeln ganska illa förra veckan, hoppas verkligen han kan åka ändå han har tränat så hårt.
Så på söndag blir det Vasaloppet på tv för att hejja på älsklingen....
Nu ringer klockan på min fiskgratäng som är i ugnen!

Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0