New shoes

Lite dålig bild, har ju ingen kamera hemma.
Din sko 399:-
Här hemma tvättas det för fullt, tvättkorgen svämmade verkligen över. Har redan tvättat 2 maskiner men det svämmar fortfarande över:) Illa!!!
I morgon åker jag till Övik och jobbar, kommer sova där en kväll i veckan nu när jag bara har 2 butiker att åka till. Förra veckan var ju sista gången jag åkte till Hudiksvall. De tillhör nu en annan region och får därmed en ny VM tjej. Känns lite konstigt och tråkigt samtidigt som jag kommer hinna med mer i mina andra butiker. Kommer sakna tjejerna dock:(

Ha en bra kväll alla....

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Dom var ju jätte fina! Jag har faktiskt också varit och klämt lite på dom.. =) Gilla kilklack!!

2010-03-11 @ 21:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0