Tjejfest och schlagerkväll

Det blev ingen hemma kväll igår som planerat. Jag skjutsade upp Anton på förfest i Haga sen gick jag till Sandra på tjejfest. Vi såg schlagern och hade riktigt trevligt. Tyvärr vann inte låten jag hejade på, jag tyckte Salem al Fakir skulle vinna men så blev det ju inte. Jag tycker Annas låt är lite tråkig, hon oxå för den delen:) Men det blir nog bra till slut, de låtar jag har tyckt varit bra förut har det gått dåligt för så att jag inte gillar den här kanske är ett bra tecken för Sverige:) Jag hade verkligen jätte kul ute igår oxå, en väldigt lyckad kväll:)
Nu har jag precis kommit hem från stan. Jag gick ner och hälsade på Anton i butiken, han var uttråkad och ville ha lite sällskap. Det är så skönt nu när våren börjar komma:) Skinnjacka och katt tassar...
I kväll ska Anton laga vegetarisk lasagne, blir första gången jag äter det.
Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0