Tjejkväll

I kväll har Bleng och Larsson varit här. Vi har fikat lite och pratat massa gamla minnen:) Man borde verkligen försöka träffas oftare men det är alltid så svårt att få ihop alla då vissa jobbar dag och andra kväll/natt.
I morgon kommer Anton hem, vi har inte setts sen i lördags. Känns som en evighet!
Det är redan torsdag i morgon, den här veckan har gått så otroligt fort känns som det är tisdag eller nått.
Nu ska jag sova, tidig morgon i morgon. Klockan 6 kommer klockan ringa och då kommer det kännas som jag nyss somnat. Varje morgon tänker jag samma sak, att jag skulle kunna ge allt jag äger och har för att få ligga kvar:)

Sov gott...

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

TACK för ikväll vännen, super mysigt! Jaa vi måste träffas oftare!

Pusss

2010-03-11 @ 10:26:24
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0