Vasalopps update

Klockan 8 i morse gick startskottet för vasaloppet. 9 mil på skidor, kan inte annat än berömma de som faktiskt ställer upp frivilligt:) Med startnummer 14653 startade Anton i startfält 10. Jag hade ställt klockan på 8 för att gå upp och kolla, beställde genast sms tjänsten så jag kunde hålla koll på älsklingen.
Klockan 09.49 fick jag första messet, han hade då passerat Smågan och han förväntas komma i mål 18:12.
Klockan 11:22 fick jag nästa mess att han passerat Mångsbodarna men nu förväntades komma i mål 20:45:)
Det verkar som Anton och hans bror åker tillsammans med 4 sekunder mellanrum, Anton i täten:). Hans pappa däremot ligger ca 20 minuter före.Får se hur det går med axeln, om han kan åka hela vägen. Väntar med spänning!
Igår var jag och Larsson på promenad i solen, vi tog med oss hundarna och fika. Det var jätte varmt och vi hade hur mysigt som helst. Finaste bebisen är ju nyopererad så hon måste ha på sig tratten hela tiden, inte så populärt.
Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men hugaligen vilken fin bebis!! Kul att ni hade det mysigt, xxx

2010-03-07 @ 16:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0