Äntligen är värmen här

Vilken underbar dag det var igår! Jag låg och solade på min balkong nästan hela dagen. När jag kollade på temperaturmätaren var det 23,6 grader varmt! Helt underbart:) på kvällen kom Sanna och Kalle förbi med en älgstek marinerad i whiskey, soya, och vitlök. Det var nog det godaste jag grillat någon gång. Vi gick sedan upp till Danne som nu bor i samma hus. Vi fick plats 10 stycken på hans balkong och vi satt ute ända tills vi skulle gå ut:) Det var jätte mycket folk ute igår, invitos uteservering var full och det var ganska trångt på Oscar. Kvällen avslutades med ett avsnitt solsidan. Nu ska jag ladda för hockey matchen ikväll men först ska vi grilla lite kött som vi har kvar sen igår:) have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0