Blåbärstippen

Idag när vi slutade var vi förbi blåbärstippen en sväng. Vi hittade en jätte fin skänk till vardagsrummet som jag nu håller på att måla vit. Jag får visa bild när datorn är igång. Jag längtar tills allt är klart nu, inte så mycket kvar:) vet inte vad jag ska göra om kvällarna när det inte finns nått att måla:) Det har blivit lite av en hobby! Nu börjar helgen närma sig igen. Tror det blir lugnt för oss, kanske lite grillning imorgon om vädret är bra. Det ser ut som det ska vara fint hela helgen:) På söndag kommer Sanna och Kalle hem. Vi skildes åt i Bali i augusti och sen dess har de varit i Australien. Nu kommer de äntligen hem, har saknat de jätte mycket! Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0