Inget internet, ingen dator och ingen sambo:(

Jag som hoppades att vårat internet skulle komma igång idag. Nu sitter jag här utan dator och inget internet. Tom Anton är borta. Han har åkt till Stockholm för att göra ett prov för en skola. Idag efter jobbet gick jag 2 varv runt sidsjön. Det var riktigt fint väder och jätte varmt. Jag vet inte vad det är för fel på mig men jag hatar verkligen att promenera! Det är jätte skönt när det är gjort men under tiden är det såååå tråkigt. Säkert mycket roligare om man går med någon men det är inte så många som sugen att promenera 6 på morgonen och det är oftast då jag går. Imorgon däremot blir det sovmorgon:) ända till 07.00. Konstaterade precis att det här är min sista vecka i mina butiker innan min semester. Nästa vecka blir det jobb i Luleå på deras nyöppning:) nu ska jag se färdigt top model... Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0