Inget internet:(

Hatar bredbandsbolaget just nu! Inget internet och ingen hemtelefon. Vi har ringt de säkert 6 gånger på 3 månader för det har inte fungerat som det ska. Tur man alltid kan lita på Iphonen:) Jag har iaf precis kommit hem från Övik, ligger just nu under täcket. Jag bli verkligen så förvånad över vädret. Det är 4 maj och det är iskallt ute. Börjar fundera på om man bor i fel stad, eller kanske fel land. På Öland där Antons familj bor var det 19 grader i helgen, här var det7. Iaf på min termometer. Jag längtar sjukt mycket till sommaren nu och Bali. Mindre än en månad kvar nu!:) Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: lilli

vi har också problem med dom jävlarna :(

2010-05-04 @ 19:04:25
URL: http://liliana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0