Kortvecka:)

Med röd dag på torsdag blir det här en kortvecka för mig. Jag är ledig Tors och jobbar halvdag på fredag:) just nu är jag på väg till Övik för jobb idag och imorgon. När jag kommer hem på tisdag hoppas jag att internet är fixat, jag har lite bilder jag vill lägga ut! Det är så konstigt att det inte går att lägga in bilder med iPhone. Idag börjar jag iaf att byta ut lunch och middag till en måltidsersättning för att få en liten kickstart till Bali. Det blir mycket promenader och situps och grejer. Väntar på att gymet i vår bostadsrättsförening ska bli klart. De har satt in löparmaskin, roddmaskin, hantlar mm. Hittade mina gåstavar när jag städade förrådet i helgen. Ska ju vara så bra träning att gå med de men det känns verkligen så 60+:) Bättre tips än så hade jag inte Caroline:) have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha... jag som trodde du hade ett hemligt recept på nån äcklig mat! Jag får köra på det gamla vanliga precis som dig då... :)

Hoppas du får en fin vecka!

Stor kram C

2010-05-10 @ 10:37:55
URL: http://princesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0