Mycket att göra

Idag är det full fart för i morgon bitti går tåget till arlanda.
Jag kom hem från Luleå i går kväll så jag har inte packat nått än. Just nu går första tvättmaskinen, jag hoppas det hinner torka tills ikväll så jag kan packa ner det.
Jag har precis vaxat benen oxå så det är gjort. Självklart räckte inte vaxet till hela benen så jag måste gasa ner på stan och köpa mer. Det här vaxet är faktiskt super bra, det gör ont som sjutton men det går inte att komma ifrån.
Min to do list:
♥ köpa mer vax och vaxa färdigt
♥ Tvätta
♥ Packa
♥ Gå på apoteket
♥ Försöka hitta en svart bikini underdel
♥ Hälsa på mormor
♥ Kolla ut vad jag önskar mig när jag fyller år
........
Kommer inte på något mer just nu men listan har nog dubblats innan dagen är slut:)
Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0