På hotellet

Jag har precis kommit hem från en cykel tur med Anne som jobbar här i Öviksbutiken:) Det är jätte fint väder och det har varit jätte varmt här idag. Jag tog med mig datorn hit upp den här gången så nu kan jag blogga på riktigt:)
Glömde såklart sladden till iphonen så jag kan inte lägga upp någon bild från gårdagens fiske.
Vi fick en liten gädda iaf. Den var dock för liten så vi slängde tillbaka den.
Fick se hur en gädda ser ut iaf, ganska söt men väldigt slemmig!

Här ser ni min nya hårfärg, väldigt orange men det brukar tvättas ur ganska
mycket så vi tog i lite den här gången:)
En liten bild från mitt hotellrum
Och idag får jag inte glömma att gratta lillen... Min vän Bleng som fyller 28 i dag
Hoppas du haft en super bra födelsedag, får ge dig en bamse kram i morgon:)
Vi har "hängt" ihop ett tag nu:)
Grattis min vän!
puss

have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0