Räkfrossa på Åstön

I kväll har jag varit på Åstön och ätit räkor och tacobuffé med jobbet.
Gud vad gott det var. Det jobbiga var att man var tvungen att skala räkorna själv. Jag hatar verkligen att skala räkor. De hade jätte god aioli oxå, med sjukt mycket vitlök. Kommer stinka järnet i morgon i bilen, stackars tjejerna som ska åka i samma bil.
Det var synd att det här krockade med 2 av mina vänners födelsedagsfest men jag hann dit en sväng iaf innan jag åkte hem. Skulle egentligen behövt packa oxå nför 5 dagar i Luleå men det får bli morgon dagens problem:)
Från Åstön











Nu fick jag nog med alla:)

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Men Mariel din fuling!! Ser ju ut som en skållad råtta hahaha delete!!

2010-05-23 @ 12:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0