Räkfrossa på en lördag

Kan det bli bättre? Jag har köpt hem massa gott som jag ska trycka i mig ikväll. På måndag börjar en 11 dagars diet som ska få mig lite slankare inför Bali:) Min hjärna har redan börjat packa och packlistan är skriven. Ska försöka ta med lite så jag kan shoppa mycket där. En neccesär skulle jag behöva köpa. Hade plastpåsar sist, inte att rekomendera:) vet inte hur många gånger jag fick tvätta bort silver schampoo från mina kläder. Nu ska jag ta och skala räkor och förbereda mys middag med baby:) jag önskar er alla en underbar lördag! Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhh, diettips rekomenderas varmt! Så skicka alla tips du har...

Inte så långt kvar innan jag själv ska åka och jag måste f-n gå ner lite så att jag kan klämma på mig sommarkläderna igen! :-P

Kram Caroline

2010-05-08 @ 20:03:40
URL: http://princesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0