Rekord i läsare

Vad roligt! I går hade jag rekord i läsare:) även fast jag inte kan lägga in nå bilder och de inlägg jag gjort på senaste tid har känts väldigt meningslösa. Det tar ganska lång tid att skriva på iphonen så det blir ganska korta inlägg. Idag fixade vi nytt internet iaf, tror det börjar fungera om ca 3 dagar. Då blir det massa bilder och lite längre updates:) idag känns det som fredag eftersom jag är ledig i morgon. Ser inte ut som det ska bli nå vidare väder men ska nog hitta på nåt kul ändå. På fredag ska vi hema till Sanna i långskön och spela spel. Hon och Kalle ska laga en fisksoppa som tydligen ska vara hur god som helst. Det ser vi fram emot:) Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0