Ute i Långsjön

Nu är vi ute i Långsjön hemma hos Sanna. Vi ska spela spel och mysa här i kväll. Jag passar på att låna datorn när jag ändå är här:) Idag har jag jobbat halvdag och sen åkte jag till Alexandra på hennes salong och fixade håret.
Det blev riktigt orange/koppar, lite ovant men jag gillar det:)
Försöker lägga in en bild men det går inte så bra:) Jag får göra ett nytt försök när mitt internet fungerar till veckan
I morgon ska vi grilla hemma hos oss sen blir det uttgång! Ska bli skit kul efter 2 mycket lugna helger.

Det får blir en bild från Bali istället, från Balian mitt och Antons favorit ställe:)
Snart är vi där igen!



Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0