varför...

Har jag köpt en jeansjacka i storlek xs när jag inte är en xs?
Det kan jag svara på:)
Den var så himla fin att det känns bra bara att den hänger i min garderob.
Jag kan ha den men då kan jag inte röra övre delen av kroppen.
Ska fortsätta äta nyttigt så får vi se om den får se lite soljus i sommar:)
Om 10 minuter kommer chefen och hämtar upp oss och sen börjar bilresan mot luleå. 6 timmar!
Gruvar mig lite men det ska nog gå bra!
Gick ner och hämtade mina favorit skor i källaren, köpte de i Bali sist.
De ska få följa med tänkte jag så nu hoppas jag på fin väder:)
Hoppas ni alla haft en bra helg, vi får se hur mycket bloggning det blir den här veckan.
Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0