MATSUMOTO 3

Som jag skrev i går beställde jag ett par Matsumoto skor från Nelly.com
Jag beställde svarta men är jätte sugen på en till färg.
Vill få hem de och prova de först innan jag beställer ett par till. Måste ju kolla om de är bekväma, om man pallar en helkväll ute:)

Vilken färg gillar ni?
Matsumoto 3 SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COMMatsumoto 3 SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COMMatsumoto 3 SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Hittade även de här på fashionbyn.blogg.se

Kostar bara 399:-, man beställer via bloggen.

Hjälp mig bestäma!

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Annsofie

Dom röda är ju superfina tycker jag... jättefina höst och vinterskor... men dom med "nitar" var inte heller så tokiga... :)

2010-11-22 @ 23:17:55
URL: http://annso.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0