Äntligen...

Ringde de från HM och sa att jag kunde hämta min jacka. Jag lyckades ju få ta i den sista, skyltmaterialet:)
Det börjar bli riktigt kallt nu så idag åker den på:)
I går åkte jag tåget till Nyköping istället för att ta bilen. Kvart över 5 fick jag gå upp!
förvånansvärt pigg var jag måste jag säga. Däremot inte lika pigg i går kväll, somnade 5 minuter in i filmen som jag och baby skulle se.
Så idag mina kära läsare rullar bilen igen:)
Jag har glömt att visa min nya klocka jag fick av Anton i 4 års present



Hoppas det här blir en bra dag, den började lite konstigt faktiskt. När jag gick upp i morse och in på toaletten låg min hårsprej I toaletten. Fattar inte hur den har hamnat där???

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Pappewappsen

Det var väl en skitspray, eftersom den hamnade i toaletten. Ha ha ha!

2010-10-07 @ 07:45:47
Postat av: Mariel

Pappa: hahahahaha nu fick du till det:)

2010-10-07 @ 18:21:59
Postat av: angelica och santoz

Hahahah Billy!! Den var bra :D

2010-10-07 @ 21:23:24
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0