Fredagskvällen på Vapiano

Jag kan verkligen rekommendera den restaurangen. Jag åt pasta Carbonara och det var den bästa jag någonsin ätit.
Alla var jätte nöjda med maten och vi hade hur mysigt som helst.
Snart flyttar Lovisa och Lina ner till Stockholm och då blir det många fler sånna här kvällar:)

Lovisa
Jag och Maria

I går på dagen träffade vi upp Mackan för en fika på stan. Markus är Antons bästa vän som bor i Oslo men som varit  i sthlm i helgen och hälsat på. På tisdag åker han ut och reser i Sydamerika i 4 månader.
Man blir inte alls nå avundsjuk!
jätte kul att se dig vännen..


Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Snart kommer jag!!!!

Puss

2010-11-02 @ 23:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0