Ullared del 1

Hej bloggen
Nu är vi hemma i Estocolmo igen! Vi har haft en underbar helg i Helsingborg.
Det blev en sväng förbi Ullared oxå på vägen hem. Jag var som ett barn på julafton:)
Måste säga att de hade verkligen mycket fint. Trodde att det mesta skulle vara skit men jag hittade mycket roligt.
Tänkte jag skulle visa lite av det jag köpte men det får bli lite i omgångar:)
Här kommer del 1

Lampor 220 kronor/styck
Tavlor 29 kronor/styck
Blev lite mörka bilder men jag är så trött efter all uppackning så jag måste sova nu.
Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Marie Louise

Jag ska till Ullared med Annlo den 4 nov. Ska bli jättekul. Fina saker du köpt.

2010-10-11 @ 22:15:35
Postat av: Sandra

Jättefina lampor vännen!! Del 2 imorgon? Xxxx

2010-10-11 @ 22:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0