Vill ha!

I kväll är jag ensam hemma, Anton är och jobbar.
Därför passar jag på och spanar på nätet efter lite kläder:)
Enligt Anton ska man inte köpa nått som inte blir det "finaste" man har.
Om jag frågar han om nått är fint säger han alltid, ja men det är inte det finaste du har.
Vadå det finaste jag har? Alla plagg man köpt tycker man ju är fina annars skulle man ju inte köpt de från början. Varför måste man utnämna nått till finast? Nä det där köper jag inte!:)
Självklart har man favoriter men det betyder inte att man vill använda det varje dag.

I alla fall....
de här skorna är jag lite sugen på
Matsumoto SEK 379, Nelly  Shoes - NELLY.COM
De finns på nelly.com 379:- kostar de

Jag frågade Anton vad han tyckte och ni kan säker gissa vad han sa:)
Tror inte skomodet just nu för tjejer riktigt faller killarna i smaken.
En till rolig sak Anton alltid säger är, men du har ju sånna där.
Nä det har jag inte de jag har är svarta, har snören och de har öppen tå. STOR skillnad:)

De här byxorna vill jag oxå ha. Tycker de är skit coola men vad har man till?
Dessa är från Monki 200:-
Måste ta mig en tur till Monki i morgon tror jag, fanns mycket fint på deras hemsida:)
Nu ska jag trycka lite glass:)

Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0