Bowling

I går var vi och bowlade:) Det var mycket länge sen så jag kan inte säga att jag var på topp.
Antons pappa vann till slut men jag vann faktiskt sista spelet:) Wieeeee.
Jag skyller på att jag inte hittade det perfekta klotet. Om jag gjort det hade jag definitivt vunnit:)

Jag och Moa

Anton var jätte nära att vinna men blev omkörd i sista spelet



I dag var första dagen för mig i Sickla, det har gått jätte bra. Jag hann med otroligt mycket så nu är det fönster och lite dockor kvar tills på torsdag. I morgon åker jag till Nyköping för första gången. En tjej som heter Sofie följer med. Hon hade butiken innan mig så hon ska med och hjälpa till lite.
Nu ska jag kurera mig med Ingefära vatten för jag känner mig inte helt hundra i halsen i dag.

Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0