En liten break för bloggen

Måste ju ta en liten paus i packandet och blogga lite:)
Bloggade inte i går så jag känner mig lite tom!
Om en timme kommer Baby hem till kaoset, han kommer få en chock men jag har nog hunnit mer än vad han tror så jag hoppas han blir glad.
I dag jobbade jag sista dagen på birsta. Det var lika jobbigt att säga hej då där som det var i Övik.
Mina fina tjejer, kommer ju sakna de så mycket.
Jag fick ett presentkort på Hemtex i dag av tjejerna så när jag kommer till sthlm ska jag gasa dit direkt och spana ut nått fint.
Jag vaknade med ont i halsen i dag oxå. Det har jag verkligen inte tid med. Sprang direkt till Life och köpte tabletter till halsen så jag hoppas det är bättre i morgon.
Ja men nu ska jag fortsätta här hemma. Jag önskar er alla en underbar fredags kväll med massa fredagsmys!

Lite sliten bild men jag är rätt sliten faktiskt!

Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0