Håll dig inne på lunchen

Det ska jag börja göra! Alltid när man går ut på lunchen och tänker: Jag ska bara titta lite, då åker man dit. Jag har varit jätte duktig på det men igår sprack det!
Det var inte så farligt dock. Det blev en mascara, pincett och en halsduk.
Har letat den här färgen på halsduk jätte länge så om den dyker upp för 20 kronor då måste man ju slå till:)
Eller hur?


Nu åker jag till Nyköping, vi har personalmöte idag. Sen är den underbara helgen här. 4 års dag för mig och baby på lördag:) Mys!!!

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Pappewappsen

Grattis Anton och Mariel, som har klarat av 4 år. Det är ju jättelång tid! Nu tar ni fyra år till av bara farten!

Pappewappsen och Sonja

2010-09-24 @ 07:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0