Skinnkjolen

Är för mig ett måste för hösten.
Tycker skinnkjolen för tillfället uppfattas fel, nästan "porrig" på något sett:)
Det som är bra med den är att du kan använda den nu i höst till t.e.x stickat för att dressa ner den lite. Du kan sen använda den till fest med en fin topp instoppad. Spets tycker jag personligen är väldigt fint till.

Gina har nu en jätte fin skinnkjol för 199 kronor.
Kom att tänka på det här när jag ligger här i sängen och funderar på vad jag ska ha på mig i morgon på jobbet. Om min symaskin inte krånglat hade jag sytt in min skinnkjol som tyvärr är lite för stor och haft den i morgon. Det får bli något annat roligt!
Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: angelica och santoz

Konstigt nog har jag aldrig riktigt gillat skin kojar... Hoppas ni mår bra! Önskar att du var hemma vännen, vi ska äta middag hos bleng ikväll... Kom du med vettja!!!!



Pusss

2010-09-10 @ 10:50:56
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0