Underbara helg

Jag har verkligen haft fullt upp den här veckan! Därav dålig bloggning:(
I går tog jag en after work men Sophie, Isabelle, Angelica, Hanna och Carro.
För första gången satt vi ute i det härliga vädret:)
Det är verkligen vår nu. Hur underbart är inte det.
Dock råkade jag och Isabelle dyka upp i samma hårband:)

Det bjuder jag på:)

I kväll har jag haft mina fina nacka tjejer här på middag. Vi har druckit massa vin och pratat massa skit:)
2 av de vägrade vara med på bild när jag sa att de skulle hamna på bloggen men Naomi, Emmelie och Daniella ställde upp iaf.
Nu laddar jag om för nästa vecka och en förhoppningsvis underbar helg i åre:)
Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0