Nytt i garderoben ♥

Efter en påminnelse av min kära syster, om hur tråkig min blogg har blivit på sista tiden så är det väl bäst att man skärper till sig.  Jag måste dock säga att det är tråkigt när man lägger ner mycket tid men får aldrig någon feedback.
En liten kommentar någon gång ibland är väl inte för mycket begärt?
Jag ska bli bättre iaf, jag ger bloggen en ny chans:)
Lite nytt i garderoben har fått flyttat in...
Del 1 får vi nog säga, för det är en del:)
Ny hatt från Gina tricot, hittade den faktiskt på rea för 29 kronor
Tröja också från Gina 149 kronor


Vit kavaj från HM 199:-


Byxdress från HM 249:- och Lång kofta från Gina 199:-

Vi börjar sådär i dag så får del 2 komma i morgon.
Och innan ni börjar fundera över hårfärgen (tänker mest på min kära mamma) så JA, jag har börjat ljusa upp det lite för sommaren är inte alltför långt borta nu:)
Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin du är!

2011-02-21 @ 20:00:40
Postat av: Mariel

Sandra: Tack vad snäll du är:)

2011-02-21 @ 20:04:29
Postat av: Hedman

DU ÄR SNYGG...!!!

2011-02-21 @ 21:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0