Shopping runda

I dag tog jag och Sandra en tur till Nacka Forum. Räcker inte att jag jobbar där 3 dagar i veckan utan man måste dit när man är ledig oxå. Av alla köpcentrum här i Sthlm skulle Sandra absolut åka till Nacka Forum:)
Det blev lite shopping iaf. Jag har köpt en kavaj, kofta, hårinpackning och ett läppstift. Ja har letat läppstift i en orange aktig färg hur länge som helst men inte hittat nått. I dag hittade jag den perfekta färgen för endast 20 spänn:) I bland har man tur!
Jag får visa bilder på allt i morgon för nu blir det först middag sen förfest hos Micke!
Här är 2 bilder från igår när vi tog en öl på söder, vi hamnade tyvärr i matkoma efter middag på Vapiano så det blev en tidig kväll...
Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Fjant

Gott gott Jajemensan:) tack för middagen bejby!

2011-02-05 @ 21:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0