Ska jag? ska jag inte...

Beställa de här skorna?
Och i vilken färg?
Barcin SEK 449, Nelly  Shoes - NELLY.COMBarcin SEK 449, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Jag tycker de är super fina men när man läser omdömen på Nelly.com så står det att det inte är någon bra kvalitet. De kostar iof bara 449:- men det är mycket om de ska gå
sönder bara efter en gång som många skrev att de gjort.
Jag får fundera lite till helt enkelt.
Nu ska jag iaf ta på mig målar dräkten och ta tag i alla mina målar projekt jag har här hemma:)
Have a nice one!!!



Kommentarer
Postat av: Bleng

Om du nu ska köpa skor så tycker jag att du ska investera i de du provade då vi va på stan senast. Klockrena och snygga så in i H-VETE!!! :) Puss

2011-02-23 @ 18:16:15
Postat av: Mariel

Jasså du röstar på de du:) Nu blev det ju ännu jobbigare:) puss

2011-02-23 @ 20:10:09
URL: http://tinamariel.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag har de svarta ovan och de håller då ihop... :P

Kram

2011-02-24 @ 09:12:01
URL: http://princesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0