Bye bye 2010

Vad har hänt 2010...?
Klippte förhoppningsvis lugg för SISTA gången
Passar verkligen inte mig!
Det här året har jag verkligen testat de flesta hårfärgerna
Jag och Anton firade 3,5 år av kärlek
Åkte till Bali 1 månad i juni
Gatufesten var den roligaste på länge
Vi utnyttjade verkligen alla fina sommardagar
Jag flyttade till Stockholm
och träffade fina nya vänner
och gamla fina vänner kom och hälsade på
Jag var med på min första men inte sista loppis
Firade första julen i nya lägenheten i sthlm
Det var lite från mitt 2010. Nu är det 2011 och jag hoppas det blir lika bra som mitt 2010!
Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: angelica och santoz

Fina bilder!! Och du vännen , jag bara älskar när du har rött hår! Du passar så himlans bra i det! Mera rött :)



Puss

2011-01-02 @ 16:20:42
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Mariel

Angelica: Tack vännen men du var ju en av de som gastade mörk! :) kom och hälsa på snart vännen! Puss

2011-01-02 @ 17:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0