Tack för den här gången

Gud vad jag har bloggat dåligt på sista tiden! Jag får skärpa till mig, det kan bli mitt nyårslöfte.
Jag hade tänkt blogga jätte mycket i helgen men vår dator fungerade inte hemma hos mamma.
Men nu är jag tillbaka i sthlm så nu ska jag försöka komma tillbaka till iaf ett inlägg per dag:)
Helgen i sundsvall har varit jätte bra, jag har umgåtts med familjen och försökt träffa så många vänner som möjligt.
I går kväll var vi ut. Jag och Maria drack vin hemma hos henne först innan vi drog vidare till Oscar.
Lyckades knäppa en ynka bild... den blev dessutom missfärgad, jag har INTE lila hår:)
Nu är jag redo för en ny vecka!

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica och santoz

Kom hem igen!!! Puss bra att ni är hemma säkra!

2011-01-09 @ 21:40:18
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0