Onsdag

Nu är det bara torsdag och fredag kvar sen är det helg igen. Underbart!!!
Jag börjar äntligen känna mig bättre i förkylningen så i helgen vill jag hitta på nå skoj.
får se vad det blir:) Det är ju lön på fredag...wieeee! Efterlängtat:)
Nu känns det som våren är här på riktigt också, det växer vitsippor utanför mitt fönster.
Jag längtar tills jag kan börja använda alla nya toppar jag köpt. Utan att behöva en kofta över.
Den här toppen hittade jag på topshop i lördags



Jeansen är från Weekday, jätte mjuka stretch jeans med lite högre midja 400:-

Nu ska jag fortsätta måla mitt andra skåp, vill vara färdig nu!!!

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: lilli

jag ska på snabbvisit till stockholm på fredag;D

2011-03-23 @ 17:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0