Resultatet...

Av skinnbyxorna blev såhär

Vilken kille man har! Tack älskling;)

Tur att skinnbyxorna blev bra för tur i allmänhet har jag verkligen inte haft idag.
Jag har blivit riktigt dyng förkyld. Jag har sår i näsan utanpå näsan och munsår.
Efter en lång och snorig dag på jobbet ville jag inte annat än komma hem.
När jag äntligen sätter mig på sista bussen hem så märker jag att jag har satt mig i kiss!!!
Inte mitt eget kiss utan någon annan människas kiss.
Vem kissar på ett säte i en buss??? Seriöst!
Men... nu sitter jag iaf äntligen här i soffan vilket jag längtat till hela dagen.
Jag hoppas kvällen blir bättre än dagen och att jag känner mig bättre i morgon.
Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0