Beslutsångest

Kommer det med åldern eller?
Jag har aldrig varit såhär velig i hela mitt liv som jag är nu för tiden. Jag får sån sjuk beslutsångest när jag ska bestämma mig för något. Som ikväll... Ska jag gå ut eller vara hemma???
Det slutade med att jag var hemma men innan jag kom fram till det beslutet hade jag hjärtklappning:)
Jag är glad nu iaf att jag blev hemma. Jag och Vargen har ätit sushi och pratat massa minnen.
Det ska bli fint väder i morgon och då vill man ju vara på topp. Dessutom blev det en hel del vin för mig i går så det fick räcka för den här helgen.

Alla ni som är ute önskar jag en trevlig kväll och till er som ligger i sängen som jag, säger jag god natt!

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltså du e bara finast.....,,,,av alla! Love u!

2011-05-08 @ 00:28:59
Postat av: Mariel

Snäll du är bästa syster;) <3>3<3

2011-05-08 @ 09:19:22
URL: http://tinamariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0