Hur snygg...

Är inte den här jackan?
Jag och Anton hittade en ny vintage butik idag på söder.
Där hittade jag den här fina jackan. De hade 70% på alla vintage kläder i dag och 2 dagar framåt.
Hade ingen aning om det men det var ju ett stort plus att få veta att den bara kostade 300 spänn!
Det är ganska stora axelvaddar i den så jag funderar nästan på att prova ta bort de.
Jag har så litet huvud så när axelvaddarna är för stora ser det liksom inte bra ut.
Jag ska fundera lite på den:)
En bikini överdel fick jag tag i också
från HM 49:-
Funderar dock på att klippa bort det neon orangea tyget på dragkjedjan,
har inte riktigt förstått vilken funktion det har.
Sjukt nöjd med dagens shopping:)

Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0