Semestern är bokad!

Efter många om och men så är nu semestern bokad och betald.
Vi har velat fram och tillbaka mellan Bali, LA och Hawaii.
Tills slut bestämde vi oss för Bali. Otippat? Kanske inte:)
Nä men vi tänker lite såhär att det kan vara sista gången för i framtiden kommer det nog bli att man tar sin semester på vintern och då är inte Bali så bra.
Kan ju inte ha varit på Bali för sista gången utan att ha vetat om det:)
I kväll kära folk då är det fest i Örby Slott! Mackan är på besök och då måste vi ju ha ett litet partaj:)
I går blev det gansaka lugnt så jag är super laddad för kvällen.
Vi var hem till Maria och Jonas för några öl och slutade sedan på lilla hotell baren innan vi åkte hem.
Jonas har ett par skit roliga skor som jag provade i går. Det är en studs sko som är helt omöjlig att hålla balansen på. skit snygga är de men tyvärr alldeles för ostadiga:)
Nu ska jag åka och handla lite godsaker till kvällen bål!
Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: lotta

Gillar din outfit.. vart har du köpt västen??? Kram

2011-05-14 @ 15:34:18
Postat av: Mariel

Lotta: Tack :) Jag köpte den på Gina förra året. Kram

2011-05-14 @ 17:33:57
URL: http://tinamariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0