1 år i huvudstaden

För exakt 1 år sen flyttade vi till Stockholm.
Då såg det ut såhär på bloggen...

En kopp te och fotboll

Sitter och dricker lite te och försöker kolla på matchen mellan Sverige och San Marino men jag är så sjukt nervös för i morgon så jag har svårt att koncentrera mig. Första dagen med nya arbetskamrater och en ny stad. Som tur är värmer jag upp med en kick off:)
Wish me luck!

Kommer ihåg vad nervös jag var för att träffa alla nya kollegor:)
Det är roligt att kunna titta tillbaka och se vad man gjorde för tex 1 år sen.
Av just den anledningen ska jag fortsätta kämpa på med bloggen ett tag till även fast jag ibland inte känner att jag har tid.
Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0