5 saker jag inte klarar mig utan

Jag själv är jätte nyfiken på vad andra använder för produkter. Kanske låter konstigt men tycker det är jätte roligt att titta i andras badrumskåp. Nu gör jag inte ofta det så bli inte orolig. Det här är mina "jag kan inte leva utan produkter"

Maroccan oil: super bra för alla hår! Luktar jätte gott och håret blir helt fantastiskt mjukt

Biotherme ansiktsserum: den här serien heter skin vivo och det här serumet använder jag under dag och nattkräm. Måste provas! finner inga ord över hur bra det är.

Biotherme ögonkräm: samma serie som serumet. Fick lära mig i hudterapeut skolan jag gick att man ska börja använda ögonkräm runt ålder 17 tror jag det var. Jag kompenserar mina förlorade år med denna som fungerar anti-aging.

Biotherme parfym: doftar helt underbart! Innehåller Ingen parfym så den är perfekt på sommaren så man kan lukta gott men inte riskera fläckar på huden.

Proffs dry schampoo: egentligen måste det inte vara proffs. Jag brukar variera lite för jag kan lätt bli less på lukterna. Kör på den här just nu och tycker faktiskt den är prisvärd. Denna skulle jag faktiskt inte kunna leva utan.


Kommentarer
Postat av: sophia

hej jag är på jakt efter den vita virkade västen från h&m och undrar om du är intresserad utav att sälja den till mig. Takcsam för svar



[email protected]

2012-01-26 @ 11:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0